29.9.13

OP OG NED

"Just once, I would like to wake up, turn on the news, and hear... Mondays has been canceled, go back to sleep."

UP

- Endelig fået rolle til skole-musicalen - jep, den er god nok, jeg skal spille piraten Smisk..

- Jeg har været inde og se Rune Klan med den sødeste - bedste aften nogensinde!

- Klarede mig igennem Rune Klans show, uden at grine på de forkerte tidspunkter - flot klaret Niko.

- Ny jakke, nye bukser og ny bumbag, åh jo, jeg er glad.

- Hyggenygge-aften med skønne Nynne.

- Kun to uger til Berlin, ja tak!

- Endelig en uge jeg kan se tilbage på, hvor jeg rent faktisk kan huske hvad jeg har lavet.

- Selvom Glee snart slutter, har jeg allerede MANGE nye serier klar. Så kan lortevejret og det kolde efterår bare komme an!!

- At jeg sad fra kl. 9.00 i går morges (på en lørdag!), og prøvede at få 1D-billetter til min veninde og jeg næste år - aldrig haft så vild en morgen.

- At det rent faktisk lykkedes mig, at få billetter til koncerten med de skønne drenge.

Denne smukke kjole fra Envii, please be mine!

DOWN

- Åndsvag Depech Mode-sang, som jeg skal synge i musicalen - jeg er bare IKKE sanger, altså!

- Jeg skylder mine forældre alt for mange penge... ellers så mange flotte sko, som kunne have været mine.

- Findes der noget mere irriterende, end når man finder verdens lækreste sko, og man så vil søge efter mærket på nettet, og så har butikken ikke en onlineshop.. SÅ depressivt.....

- Findes der noget værre for ens selvværd, end at bruge en hel dag på at prøve jeans, og så alligevel ikke komme hjem med nogen... jeans er åbenbart ikke lavet til piger der har en røv! ØV.....

- Når ens historielærer stiller et åbent spørgsmål, og siger; "Der er ingen forkerte svar", og man så kommer med sin egen mening, som kunne være et svar, og han så siger "det er forkert" - hvor blev den der "der er ingen forkerte svar" lige af?

- At vågne klokken 7.50 en lørdag morgen, det er der altså bare et eller andet virkelig ufedt over.

- Når man lige har besluttet sig for, at nu skal maven strammes ind og og kroppen i træning, og så kommer ens klasselærer op med idéen om kageordning, hvis mobilen ringer i skoletiden - hvorfor nu, HVORFOR?!

- Jeg skulle aldrig have åbnet en pose M&Ms en lørdag aften, pludselig havde jeg meget ondt i maven, og der var ingen M&M's tilbage... upsi!

- At få dræberblikket af en voksen dame, fordi man lader hende komme foran i køen, hvad gik der lige galt der?

- At have brugt hele sin løn, inden man overhovedet har fået den.. Det er bare ikke sjovt..

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar