30.9.13

IN THE WEEKEND

"True friends are never apart. Maybe in distance, but not in heart.."



Et par billeder fra i lørdags, hvor min søster og jeg var alene hjemme og i dejligt selskab af søde Nynne. Den stod på film, frugtsalat (med lidt for meget flødeskum, haha) og hygge. Har ud over det haft en skøn weekend. I fredags var jeg sammen med Sophia, og om eftermiddagen var jeg ved langelinje og se verdens største skib - ret vildt! Og om aftenen havde vi gæster. Lørdag var jeg også inde i byen for at købe vinterjakke, jeans og støvler. Fandt drømmejakken og de lækreste jeans, men skoene må jeg vente med, de dukkede desværre ikke op... Søndag er som regel lektiedag for mig, ligesom mange andre dage også er, når man går i 9. klasse.. men jeg klarede den!

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. great pictures :)
    http://maybetonightt.blogspot.co.uk/

    SvarSlet