1.10.13

FAVORITES FROM SEPTEMBER

"When the dog bites, when the bee stings, when I'm feeling sad, I simply remember my favorite things and then I don't feel so bad."


Min højtelskede ring fra Jane Kønig, sidder trygt og tit på min finger, for nøj hvor er den altså bare flot.



Min elskede bumbag, som jeg slet ikke kan undvære. De 50 kr. må siges at være blevet brugt på noget godt.


Åh ja, den lille knold i nakken og det løse hår bagved - en perfekt frisure, med en kombi af løst hår, og pandehår væk fra øjnene.


Hvor har jeg glædet mig til, endelig at kunne finde mine sweatshirts frem igen. Denne grønne sag fra H&M vil altid være my all time favorit.


Som det bliver koldere og koldere, bliver mine hænder også mere og mere tørre. Og der må denne lille tube fra The Body Shop siges at være perfekt - bløde hænder på få sekunder.


Den er god nok, det er Chanel-lakken jeg har vist på bloggen før. Og hvorfor mon igen nu? Jo simpelt fordi, at den er intet mindre end perfekt. Den pifter ens mørke vinteroutfit perfekt op.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar