27.9.13

THREE WAYS TO STYLE A PAIR OF JEANS

"Style is knowing who you are, what you want to say, and not giving a damn."

Three Ways To Style A Pair Of Jeans

Three Ways To Style A Pair Of Jeans by niko1d featuring zipper bags

Bukser er jo min primært yndlings underdel at gå med, og mange par det har jeg da også. Men især jeans er skønt, da sådan et par kan styles på så mange forskellige måder. Ovenover ses tre måder jeg har prøvet at style et par jeans på. Det første sæt med de søde loafers er helt klart mit yndlingssæt, da jeg syntes det er bade fint og råt på en gang. Det midterste kan jeg også godt lide. Skoene som vel egentlig er sneakers sammensat med læderjakken, syntes jeg er en super fin kombination - og læderjakken har jo været meget moderne i år. Sidst men ikke mindst et meget afslappet sæt. De hvide sneakers fra NIKE elsker jeg virkelig, men tasken er også bare sååå fed syntes jeg (I kan se hvor tingene er fra, ved at give billedet et klik). Altså tre vidt forskellige måder at style ét par jeans på.

Hvilket sæt kan I bedst lide?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar