4.9.13

I'M JUST ANOTHER TEENAGER

"I say 'sorry' a lot. Mostly because I feel like every thing is my fault."


Hvis nogen spørger, så er jeg lige nu i gang med at lave matematik-aflevering, jeg dyrker motion, jeg laver mad, jeg læser min yndlingsbog, jeg hygger sammen med mine venner og veninder, jeg øver min smidighed til dans, jeg rydder mit værelse fint op, og jeg har ikke noget imod at være single - sådan ville jeg i hvert fald ønske at det var... men jeg er teenager. Jeg udskyder mine lektier mest muligt, jeg orker ikke at dyrke motion, mine forældre laver mad, min 'yndlingsbog' er ikke blevet rørt i flere uger, jeg går hjem alene efter skole, jeg er ikke engang smidig nok til at nå mine egne tæer, jeg har et rodet værelse, og jeg er smask hamrende forelsket i en enkel person. Skal det være så svært at være teenager?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar