5.9.13

TUMBLR, ALWAYS TUMBLR

"Creativity is more than just being different.... Making the simple, awesomely simple, that's creativity."






Tænkte at jeg ville give jer lidt billeder fra min tumblr, som lidt inspiration til jer. Jeg er utrolig stor fan af tumblr, og kan bruge ubeskriveligt lang tid på at sidde og stene over de virkelig flotte og inspirerende billeder, som bliver lagt op.

Emneugen er ved at være slut på skolen, og om lidt daffer jeg derover endnu engang, for at fejre skolens fødselsdag. I morgen skal vi en tur ud og snorkle ved Amager Strandpark. Bliver virkelig fedt, men dog også lidt trist - en sød en tager nemlig på ferie i dag, og er først hjemme igen på søndag.. klarer jeg aldrig! Må holde humøret oppe og spise noget kage, det plejer at hjælpe, haha Vil smutte i tøjet, see ya!

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Virkelig en fin blog du har dig! :)
    Kunne du tænke dig at følges? Så kig endelig forbi og smid en kommentar <3

    Knus
    Bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg vil meget gerne følges :-)
      - Knus

      Slet