3.9.13

YOU DANCED AWAY WITH MY HEART

"We are all a little weird and, life is a little weird, and when we fine someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall in mutual weirdness and call it love."


Så sidder man her under dynen, overlevet efter kun to dages emneuge på skolen, og så smadret som man overhovedet kan være. Fik taget mig sammen til at svømmetræne efter skole, og derefter styrtede jeg rundt for at finde fødselsdagsgave til en sød en, dog uden held... pludselig stod jeg i et prøverum i Pieces, og prøvede at mase mine alt for varme ben ned i et par alt for stramme busker - note til mig; prøv aldrig stramme bukser i 20 graders varme, selvom ekspedientens salgstale er rigtig god. Så fandt jeg til sidst mig selv siddende under dynen, med to rugbrødsmadder og en kiks, lytte til gamle disney-sange og bare føle mig rigtig ynkelig. Nogen som kan fortælle mig, at det er meget normalt alt sammen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar