29.8.13

WATCHING MOVIE AND RUNNING

"It's a beautiful day, don't let it get away."

En dejlig løbetur, og en skøn tur i biffen med Lea.

Så skete det, som jeg aldrig nogensinde troede ville ske. Jeg fik slæbt min tunge krop ned fra 4. sal og mod søerne, for at løbe mig en tur. Ja den er god nok, mig, Nikoline, er nu begyndt at løbe. Jeg startede i mandags og har sat mig for at løbe hver anden dag - det lyder absurd, men det er faktisk utrolig godt. Jeg har aldrig været vild med løb, og det bliver jeg nok heller aldrig rigtig, men lige nu er det i hvert fald godt. Selvom det kan være utrolig nederen at skulle hoppe i tøjet og ud af døren, så kommer man bare hjem med den bedste tilfredsstillelse og nydelse i kroppen, når man har været ude og løbe. Dog må jeg indrømme at det også er utrolig hårdt, jeg har været ude og løbe tre gange indtil videre, og jeg syntes det bliver hårdere og hårdere, men det er vel også meningen, ik'?

Ud over det, så var jeg i går til premiære på One Directions nye film 'This Is Us'. Jeg er selv fan af de fem skønne drenge, men jeg vil faktisk sige at den sagtens kan ses af 'ikke-fans'. Historien om drengene er virkelig rørende, og jeg må indrømme at jeg selv fællede et par tårer, da der bl.a. kom interviews med drengenes familier. En utrolig rørende, og samtidig også utrolig sjov, dokumentar om drengene fra 1D - helt klart et kig værd, hvis I spørger mig.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Anonym15.21.00

    Jeg prøver også at overtale mig selv til at gå ud og løbe.. Tror jeg begynder i morgen.. Håber jeg.
    Jeg er ikke fan af 1D men den film kunne jeg godt tænke mig at se :-)
    Kig endelig forbi!

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også ved med at sige til mig selv; i morgen gør jeg det, og sådan fortsat det - kan anbefale bare at lægge langsomt ud, så kommer glæden ved det af sig selv ;-)
      Syntes du skal overveje filmen - jeg vil sige, at selvom man ikke er fan, så er det en super fin film alligevel :-)
      Tager et kig forbi din blog!

      Slet