28.8.13

GANNI EVERYWHERE

"'I have enough clothes and shoes, I don't need to go shopping', said no woman ever."


Åh ja, hvem har ikke en hemmelig drøm om en garderobe fuld af Gannis skønne tøj? Det har jeg i hvert fald, og især de fire items ovenover elsker jeg. Mærket Ganni lærte jeg rigtigt først at kende, da jeg en gang købte den berygtede Ganni t-shirt med Eurowoman. Og lige siden har jeg været vild med det. Ud over at bo alt for tæt på en Ganni-shop, er det også tit i bladende jeg nu ser Gannis suverænt flotte stykker tøj, da mærket blandt andet er nået ud til de kendte som Rihanna. Skal jeg påpege en ting som sætter mig i små problemer i forhold til Gannis tøj, må det være prisen. Deres tøj er ikke det aller billigste, hvilket vil sige at pengepungen ikke rækker så langt. Men skal jeg vende det til noget positivt, så må det jo være at selvom prisen er høj, så er kvaliteten lige så - og det kan vi jo godt lide!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar