26.8.13

OUTFIT FROM ITALY #3

"In order to be irreplaceable one must always be different."




Denne her kjole købte jeg sidste år, og jeg må ærligt indrømme at jeg har lidt svært ved den. Jeg syntes at den er super flot, men også svær at finde en andledning til at have på. For jeg syntes personligt at den er lidt for fest-agtig, i forhold til hverdag, og derfor blev den ikke brugt så meget i Italien. Til den havde jeg bare et par klipklapper fra havaianas på, men oftes bruger jeg den faktisk sammen med mine hvide converse.

Knus Nikoline.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu den fungerer fint til en sommerdag - Især i udlandet :-) og tror også Converse er perfekt til, for at gøre den lidt mere hverdags-agtig :)

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja du har nok ret, måske jeg skulle kaste mig ud i den, næste gang jeg er i udlandet :-) ja præcis, jeg tænkte det samme ;-)
    - Knus

    SvarSlet