25.8.13

UP AND DOWN

"People are just people, they shouldn't make you nervous."

UP

- Mine nye sko kom endelig med posten!

- Jeg fik hoppet min lille, dumme matematik-hjerne op på et 10-tal, og med 43/50 rigtige.

- Og faktisk blev det også til et 12-tal i dansk i denne uge, det kan man jo heldigvis altid bruge.

- Har endelig fået lavet mig et Viaplay-abonnement - hvordan har jeg kunne klare mig uden det før? Det er jo fantastisk med alt det man kan se.

- At min praktikplads på Politiken endelig er faldet på plads.

- At der nu kun er tre dage til Lea og jeg skal i biffen, og se 1D's nye film - ses vi?

- At man endelig kan få mine nye yndlingssneakers i Naked - så mangler jeg bare lige penge på kontoen, og så er de mine!

- At jeg faktisk snart HAR penge på kontoen, eftersom at jeg har arbejdet en del den sidste uge.

- At jeg endelig rigtigt kan finde ud af min nye computer, det gør altså bare det hele lidt nemmere.

- Barbara Moleko har jo lavet de fedeste sange, fandt jeg ud af idag.

DOWN
- At en fast kunde fra arbejdet skældte mig ud på cykel, fordi jeg holdt tilbage for hende - hvad sker der for det?

- At jeg har så travlt, at jeg ikke har tid til at være sammen med den, som jeg aller helst vil være sammen med..

- Mine nye yndlingssko kan fåes i flere farver - åh nej, hvilken farve skal jeg så vælge?!

- Min uge har været så lang, at jeg slet ikke kan huske hvad jeg har lavet - er det et godt tegn?

- At min cykel er flad og for lille, så nu bliver der ingen shopping-cykeltur foreløbig - dear god, help!

- At min efterskole ikke har svaret på min ansøgning.. har jeg en plads eller ej?!

- At min krop ikke gider løbe, men min hjerne siger at jeg gerne vil.. hvem skal jeg dog lytte til..

- Det måtte ærligt talt godt snart blive koldt, jeg har brug for snart at få luftet mit vintertøj igen.

- At jeg ikke engang kunne spise min købte sneakersbar i går - der er noget helt galt med mig!

- At min hukommelse er så dårlig lige nu, at denne uges 'ups and downs' er blevet total ligegyldig..

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar