23.8.13

NOT A NORMAL FRIDAY

"I want to hold hands and waste friday night with you."

Dagens outfit bestod af gammel buksedragt fra H&M, Vans Old Skool sneaks og en lang strikket cardigan fra Vero Moda.

Endelig fredag! Selvom jeg sagtens ville have kunne klare et par skoledage mere, er det nu alligevel meget rart med weekend. Den sidste uge har været utrolig travl, som jeg har fortalt jer før. Jeg har både været sammen med veninder, arbejdet, fejret fødselsdag for Sophia, været i 1D's pop-up butik i Fields, lavet en trilliard lektier og hygget i Fælledparken med de dejligste mennesker fra årgangen, til en omgang fodbold-dyst og grill og hygge. Så weekend bliver nu godt! I dag har været den længste dag ever, men heldigvis blev den blødt op af ikke at skulle på arbejde alligevel, nye løbesko (hold jer opdatere om indlæg senere) og så også lige en praktik-plads til mig. Har nemlig været så heldig at få en praktik-plads på politiken, og jeg kan bare ikke vente! Weekenden skal jeg bruge alene hjemme i morgen, på arbejde og så lektier - stille og roligt, men lige som jeg kan lide det.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar