23.8.13

NO EXCUSES ANYMORE

"Forget the glass slippers, this princess wears running shoes."









Ak ja, efter tilbagesendelser og langsomme postbud, fik jeg endelig skravet endnu et par sko til samlingen. Denne gang er der tale om Nike Lunarglide+4, black, som jeg i dag har modtaget. Efter en lang og utrolig udmattende dag, findes der bare ikke noget bedre end at modtage den store pakke, med den bedste gave i - så er der ikke længere nogen undskyldninger. Meningen med disse sko er oprindeligt nok tænkt til at løbe i, men efter mange år har jeg erfaret mig at løb aldrig bliver min sport. Jeg vil virkelig gerne, men det siger mig ingenting at løbe en tur. Derfor er disse sko købt til idræt og hverdagsbrug, det er jeg sikker på nok skal fungere godt - og så må vi se, måske I snart ser mig i løbetøj mod søerne, man kan aldrig vide hvad disse nye babyer kan gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar