22.8.13

NEW STUFF FROM MILAN

"The best color in the whole worlds is the one that looks good on you!"




I Italien var jeg en tur i Milano sammen med mine venner og deres forældre. Dagen i Milano var udelukkende baseret på shopping, og vi fik da også shoppet en del. Milano er en virkelig flot storby, og jeg har været der en gang før, så nu har jeg set byen både fra dens kulturelle side og for shoppings-siden. Milano har alle de gode butikker som vi kender herhjemme, og så flere til. I Milano fandt jeg et par sorte Converse som var sat 30% ned, hvilket vil sige ca. 350 kr., og så blev jeg simpelthen nødt til at købe dem. Et par lilla shorts fra mærket GAP købte jeg også, til ca. 130 kr., og de har nærmest siddet på mig lige siden - vildt ærgerligt at vi ikke har en GAP-butik her i Danmark. Jeg købte også en simpel hoodie i H&M, i næsten samme farve som shortsene og til kun 150 kr. Som sidste køb i Milano, købte jeg en t-shirt fra Levi's. Jeg kunne ikke stå for trykket foran, og til kun 90 kr. måtte den også med hjem. Da vi var på marked en dag, købte jeg også et armbånd, som vel egentlig nærmere bare er en snor. Vi har en tradition i min familie, at vi altid skal have et ferie-armbånd fra det sted vi har været, og derfor købte jeg dette - farverigt og simpelt.

I bought some new stuff when I was in Milan this summer. I bought a lovely pair of purple shorts, a new tee from Levi's, a purple hoodie and a pair of black Converse. And then a little bracelet as I always do when I'm on vacation.

Hvad er jeres bedste køb fra ferien?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar