14.8.13

I'M BACK ON

"This is my computer. There are many others like it, but this one is mine."



Så skete det alligevel. Jeg tog mig sammen, og fik væltet min krop ud for at købe en Macbook Pro. Den er så lækker, og står så fin på mit nye skrivebord. Selvom jeg nu næsten har brugt rup og stup af pengene fra min konfirmation, så er jeg ligeglad, for nu kan jeg slet ikke se hvordan jeg skulle have klaret mig uden en mac - den er jo fantastisk! Ud over det modtog jeg også nogle nye løbesko idag, men de skal desværre retuneres og sendes i en ny farve, da den jeg havde købt havde snydt lidt i forhold til på billedet. Og som sidste godte idag, kom min mor hjem fra arbejde med en pose tøj fra en studentermedarbejder fra hendes arbejde, så en ny fin sort blazer har jeg også fået idag. Alt i alt en rigtig god dag!

Knus Nikoline

I bought my new computer today, a Macbook Pro, and I'm just so happy. I've wanted it for a long time now, so it was the most wonderful feeling when I left the shop with my damn new Macbook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar