14.8.13

OUTFIT FROM ITALY #1

"Simplicity is the ultimate form of sophistication."



Et outfit fra Italien. Den dejlige varme vi havde dernede gjorde det perfekt at lufte mine sommerkjoler. Den jeg har på i dette outfit, er faktisk en gammel en. Jeg købte den for ca. 3 år siden, og dengang var den tænkt som en man havde ud over bukser, men nu er den perfekt som kjole, med et par hotpants/cykelshorts indenunder. Da den er så simpel, syntes jeg at den passer perfekt sammen med mine leopardsandaler, eller med et par farverige sneakers.

Because of the hot weather I got the chance to wear some of my favorite summer dresses when we were in Italy. In this outfit I was wearing a simple black dress with my favorite pair of sandals.

Hvad er jeres yndlingsoutfit at have på når I har ferie?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar