15.8.13

BEST SUMMER EVER

"The tan lines will fade, but the memories won't."

Fra øverst til venstre: Mine to venner og jeg / En dartskive vi spillede en del på / Ferrero-fabrikken som vi besøgte - dem som bla. laver nutella, som jeg er stor fan af, haha / Bål i haven.
Fra øverst til venstre: Min familie og jeg (dog uden min storebror, da han var i USA) / Et af mine utallige hovedspring / Min søster og jeg / Bål og skumfiduser.

Øverst fra venstre: Så var der lige mig / Bjerge med evig sne / MIn far og lillesøster / En sød gade i den lille by vi boede i.

Og så alle de dejlige mennesker jeg var på ferie med!

Jeg fik alligevel lyst til at vise jer lidt billeder fra min ferie. Ud af over 900 billeder som jeg fik taget i Italien, lykkedes det mig at skære det ned tl dem i ser ovenover. Det var altså bare den bedste ferie nogensinde, og jeg har virkelig fået nogle oplevelser for livet.

I nuet sidder jeg under dynen og stener lidt foran computeren. Idag har været en skøn dag. Emma og jeg har været ude og reklamere for vores dansehold, og så har skolen været så simpel som den kan være - bare skønt! Men jeg vil smutte for nu, og opdatere jer igen i morgen.

Some pictures from my vacation in Italy. It was the best vacation ever, and I had the greatest time with my friends and their families. Right now I'm just sitting under my quilt with my computer, after a long day with school and friends.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar