1.8.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 29

“It's funny how the colors of the real world only seem really real when you watch them on a screen.”

Dette er et planlagt indlæg, da jeg lige nu er i Italien.

Day 29: Den sidste film du så.

Den sidste film jeg så var klassikeren Grease. Den film er en jeg faktisk har set siden jeg var helt lille, og som jeg altid vil elske. John Travolta og Olivia Newton John spiller simpelthen så godt, og det må være mindst 10 gang jeg ser den film, for hvem elsker ikke en god klassisk kærlighedsfilm, omkring 'den søde pige' og 'skolens bad boy' på en typisk amerikansk High School. Normalt kan den slags film godt blive for mainstream, og for lette at gætte, men Grease er nu noget særligt. Den gode historie og den fantastiske musik slår virkelig kejler, og har du ikke set filmen, så kan du godt sætte den på med det sammen, for Grease skal man bare se!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar