29.7.13

A DANISH SUMMER OUTFIT

"Style comes in alle shapes and sizes. Therefore, the bigger you are, the more style you have."


Hoodie - H&M // Shorts - H&M // Tanktop - H&M // Sneaks - Adidas
Dette er et planlagt indlæg, da jeg lige nu er i Italien.

Dette er vist et rimelig sikkert sommeroutfit at finde mig i. Og ud over det, et outfit fra min sommerhus-tur med Sophia. Som jeg har nævnt før, så er jeg stadigvæk total forelsket i mine Adidas L.A. Trainers, som jeg igen i dette outfit syntes passer super godt. Nu hvor jeg tænker over det, så består mit outfit faktisk kun af tøj fra det elskede mærke H&M. Både shorts, top og hoodie er derfra. Hvad jeg især godt kan lide ved dette outfit, er hvordan den utrolig farverige hoodie skiller sig ud, men stadig ikke på en overdrevet måde. Jeg er total vild med den slags outfit, hvor man sætter fokus på én ting som skiller sig ud fra resten af sættet.

Hvad syntes I om outfitet?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Virkelig fin blog du har! :)
    Måske du vil tage et kig på min?
    Jeg har hvad jeg selv kalder en "Teen life" blog, der består af indlæg om min hverdag og hvad der nu falder mig ind.

    xx
    Cecilielindhardt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tusind tak :-)
      Jeg vi meget gerne tage et kig forbi din blog.
      - Knus

      Slet