27.7.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 27

"Most of the shadows of this life are caused by standing in our own sunshine."

Dette er et planlagt indlæg, da jeg lige nu er i Italien.

Day 27: Meningen med dit blognavn.

Ja, det er egentlig svært at sige hvad meningen med mit blognavn egentlig er. Den gang jeg startede min blog op, blev vi i skolen (hvor jeg lavede bloggen) bedt om at finde på et navn til vores blog. Men jeg gad ikke at vælge mit eget navn som navn til bloggen, lige som alle andre gør, da jeg hverken syntes at det lyder godt eller er særlig praktisk, eftersom at Nikoline Jakobsen ville være et meget langt blognavn. Jeg kom derfor på at bloggen skulle hedde grey shadow. Mange forbinder måske det navn med bogen Fifty Shades of Grey, som er en erotisk romantisk novelle, men der vil jeg altså godt lige understrege at den bog på ingen måde havde indflydelse eller noget med mit blognavn at gøre, da jeg fandt på det, haha - faktisk kendte jeg slet ikke til den bog, da jeg fandt på mit blognavn. Men efter at have fundet navnet til min blog, spurgte nogen hvorfor den lige skulle hedde det, og jeg kom til at tænke på at grey shadow kan fortolkes som at denne blog er en skygge af mig - og det må vel være det som er meningen bag mit blognavn grey shadow.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar