24.7.13

UPDATES FROM INSTAGRAM

"A camera is a save button for the mind's eye."

Dette er et planlagt indlæg da jeg lige nu er i Italien.

Så blev det da lige tid til endnu en opdatering fra instagram. Ovenstående billeder er fra den første uge af min sommerferie, hvor jeg blandt andet har:
Været oppe i Rundetårn og se København fra oven.
Spist lækker frokost på Café Dalle Valle.
Været sammen med søde Emilie.
Shoppet det sidste til ferien.
Drukket lækre Juice fra Joe & The Juice.
Taget outfit-billeder.
Fået lækker Frozen Lemonade på Dalle Valle.
Været en tur i Nyhavn.

Hvis I har lyst til at tjekke den ud, så kan I finde min instagram lige her, eller ude i højre side. Jeg opdatere min insta hver dag, med billeder fra min hverdag - dog kan deR være lidt stille lige nu, da jeg som sagt er i Italien.

Hvad hedder I på instagram?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar