3.8.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 28

"I want a girl who doesn't know she's beautiful, so I have an excuse to let her know all the time." - Zayn Malik

Dette er et planlagt indlæg, da jeg lige nu er i Italien.

Day 28; Dit celebrity crush.

Oh yes, disse fem lækre drenge er helt klart mine celebrity crush'es. Som mange ved, er jeg fan af boy-bandet One Direction, og det vil jeg nok altid være. Jeg er måske ikke fan på samme måde som mange andre, da jeg ikke holder mig opdateret på alt de laver, og ikke stener dem døgnet rundt. Men jeg er virkelig vild med deres musik, og så har de bare verdens dejligste personligheder. Men selv om alle fem drenge er super søde (og lækre, for ej at glemme det), må jeg nok indrømme, at Niall med det blonde hår har fået den største plads i mit hjerte, når det kommer til drengenes lækkerhed. Med hans blonde hår og blå øjne, og det at han ingen tusser har (i forhold til de andre fire drenge) er han bare lige i øjet. For ja, jeg må nok indrømme at jeg står lidt af, når det kommer til alle de tatoveringer som de alle har - det er virkelig ikke noget jeg er fan af, og slet ikke i de mængder som de alle har. En enkel eller to kan jeg leve med, men tusser op og ned af begge arme er bare et total no-go fra min side af. Så da Niall ingen har af den slags, er han altså den i bandet som jeg syntes er lækrest, eller som har det flotteste ydre, hvis man kan sige det sådan.

Hvem er jeres største celebrity crush?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar