5.8.13

YES, I DO LIKE INSTAGRAM

"Keep the pictures, they never change - only the people in them."

Dette er et planlagt indlæg, da jeg lige nu er i Italien.

Jeg ved at det ikke er længe siden at I sidst fik en insta-opdatering, men da jeg løb lidt tør for idéer til disse planlagte indlæg, får I altså en opdatering mere. Måske nogen af jer allerede har set billederne hvis I følger mig på instagram, men hvis ikke, så får I dem her, og ellers kan I finde min instagram her, eller blot søge på niko1d på instagram.

Den sidste uge inden min ferie, blev brugt på disse ting:
Være alene hjemme og nyde livet.
Være sammen med Katrine (dog er det et gammelt billed).
Spise lækker (og kun lidt usund) frokost på PIXIE, sammen med søde Katrine.
Et gammelt outfit-billed, som jeg smed op på insta.
Kigget gamle billeder igennem, fra da jeg var lille (og ja, den lille tykke pige i trækvognen er mig.).
Drukket lækre smoothies sammen med lillesøster.
Været på stranden med smukke Niko.
Spist alt for god is i sommervarmen ved Sophias sommerhus.

Hvor kan jeg finde jer på instagram?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar