2.7.13

WELCOME TO MY WARDROBE

“When a woman says, ‘I have nothing to wear!’, what she really means is, ‘There’s nothing here for who I’m supposed to be today.”




"Jeg har intet at tage på!" er virkelig en sætning jeg bruger tit, ja faktisk hver dag her for tiden. Derfor faldt jeg igår over lidt nyt til garderoben, da jeg var i byen med Nynne. Egentlig var jeg på udkig efter sneakers, til at tage med til Italien, og jeg fandt da også nogen. De kom dog desværre ikke med hjem, men i stedet for kom tøjet som kan ses ovenover. Det blev til et par sweetpants fra Envii, en blå tee fra Monki, hotpants fra Pieces og hvide ankelsokker fra H&M. Lidt gode basicting, og alt sammen til en samlet pris under 400 kr.

Har I fået udsalgsshoppet lidt?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar