4.7.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 20

"A woman's perfume tells more about her than her handwriting."


Day 20: Parfumen du bruger

Jeg beklager at jeg fuldstændig har glemt bloggen, og min 30 days blog challenge her de sidste par dage. Men min storebror flyttede igår hjemmefra, og rejste idag til USA, og ud over det har der været en masse planer, som har gjort at jeg helt har fået bloggen ud af hovedet. Men nu til dagens oprindelige indlæg:

Jeg må indrømme at jeg ikke er den største bruger af hverken make-up eller parfumer. Dog har jeg én parfume som jeg er svært glad for, og som da også bliver brugt til større arrangementer og sådan. Den er fra The Body Shop og hedder LOVE ETC. Personligt syntes jeg at den er rigtig god, da den har en mild men stadig fremtrædende duft, og så giver den bare en det sidste feminine touch - we like!

Hvilken parfume er jeres yndlings?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar