2.7.13

FIRST OF JULY

“Shopping is a woman thing. It's a contact sport like football. Women enjoy the scrimmage, the noisy crowds, the danger of being trampled to death, and the ecstasy of the purchase.”







Så nåede vi også Juli måned. Er det bare mig, eller er tiden i Juni ikke gået meget meget hurtigt? Føler dog endnu ikke at vi er i Juli/sommer-måneden, da der jo hverken er sol eller varme her i DK. Men lige meget hvad, så fejrede jeg igår 1 Juli, med en shoppetur sammen med søde Nynne.Vi tog en tur op af strøget, prøvede sneakers i lange baner (jeg gjorde i hvert fald), vandrede op i Rundetårn, og ja hvorfor ikke; tog en tur forbi Dalle Valle. Det var super hyggeligt, og jeg kom da også hjem med lidt, men det må I altså se senere.

Er I lige så store shoppere som jeg er, haha?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar