17.7.13

MOSS AND LEO

"Life is short. Buy the shoes."




Åh ja, det skulle jo ske. Efter en dejlig dag på stranden med Nikoline igår, smuttede jeg med mor i Moss Copenhagen. For 6 gange (og jeg lyver ikke!) prøvede jeg disse sko, for at overbevise mig selv om at jeg altså blev nødt til at have dem. Oprindeligt var jeg på udkig efter de sorte LYDIA STUD SANDAL, som denne sko hedder, men desværre var de udsolgt, og også i farven Peach var ikke min størrelse. Jeg blev derfor enig med mig selv om, at disse sko også bare er utroligt lækre i leopard, og endnu bedre så er leopardprintet jo også total hot for tiden. Jeg regner med at sandalerne kommer til at sidde trofast på mine fødder det meste af ferien, når vi i overmorgen kører til Italien - kan snart ikke vente længere.

Hvad syntes I om sandalerne?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar