17.7.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 24 & 25

"But after a while, you learn to forget the names people call you and just be who you are."


Day 24: Et billed af dig lige når du er vågnet.
Day 25: Dine kælenavne, og grunden til at du har dem.

Så får I da også lige smit et rigtig morgenbilled af mig lige i hovedet, håber ingen af jer fik kaffen galt i halsen. Men som dagens oprindelige challenge hed, så var det jo et billed af mig lige når jeg er vågnet, og det får I så her. Ud over det så har jeg valgt at ligge to challenge-dage sammen, da jeg er en smule bagud i det, hehe. Den anden challenge idag, er blot at fortælle jer mine kælenavne, og hvorfor jeg har dem. Skal vi ikke bare starte fra en ende af:

Niko - Eftersom at mit navn indeholder hele 8 bogstaver, så er det altså bare en del nemmere lige at kalde på mig via Niko i stedet for Nikoline.
Niko J. - Vi er to Nikoline'r i min klasse, og derfor er jeg så Niko J, på grund af mit efternavn Jakobsen.
Nik - Ved egentlig ikke hvordan det opstod (gætter på at det bare er en nem forkortelse af mit navn), men min storebror har altid kaldt mig det. Og så er der flere af mine veninde som også har fået øjnene op for det kælenavn til mig, i stedet for bare Niko.
Niksen - Et kælenavn min far er glad for at kalde mig.
Niku - Med et skarpt tryk på Ni og en lange ende på uuu, er Niku blevet det navn mine veninder Katrine og Nikoline kalder mig.
Dingodyr - Se her kommer min hukommelse altså på prøve, for ærligt talt kan jeg ikke rigtig huske hvordan dette efternavn er opstået. Mener at det opstod, fordi jeg selv kalder min veninde Sophia for Poflodyr noglegange, og så blev jeg altså til Dingodyr.
Nikken - En sjælden gang imellem sker det også at min veninde Nikoline kalder mig for dette, dog har jeg stadig ikke helt fundet ud af hvordan det er opstået, haha.

Hvad er jeres særeste kælenavn?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar