11.7.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 23

"Home is a long, bear hug with someone you love."

Den sidste uges arbejde på min søsters værelse..

Day 23: Dit natbord

Som nogen måske ved (og så er det egentlig nok kun én der ved det) så er jeg lige nu igang med en større renovering af mit og min søsters værelse, som det også ses på billedet ovenover. Jeg har bogstaveligt talt boet i flyttekasser den sidste uge, og fået lov til at sove på en dejlig flad madras på gulvet. Derfor ville I have set et billed af et trægulv hvis jeg skulle vise jer min nuværende natbord i dagens challenge, og det tænker jeg ikke ville være særlig spændende, vel? Normalt består mit natbord af en slags kasse, som er hvid, og hvor på der altid ligger en god bog. Men den må I se, når mit værelse engang er færdigt.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar