10.7.13

EOS LIP BALMS

"I wasn't kissing him, I was just telling his lips a secret."


Jeg modtog forleden dag disse to super lækre læbepomader fra EOS. Egentlig går jeg ikke så meget op i læbepomaders mærker, men man ved bare at EOS er noget der holder. Jeg har førhen brugt Matas og The Body Shops pomader, men jeg må indrømme at EOS sparker røv, for at sige det lige ud. Den røde er med en duft/smag af jordbær, og giver helt en lyst til noget sødt når man dufter til den. Den anden er med duft/smag af citros, og minder mig og den slags frugttyggegummi som man køber i udlandet, haha. To vildt lækre pomader, som jeg helt klart kan anbefale.

Hvad er jeres yndlingsmærke, når det kommer til læbepomader?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Jeg har virkelig aldrig prøvet eos læbepomader før, men jeg tror sgu snart, at jeg må til at få det gjort - det lader til, at alle er vilde med dem! :-)

    Forresten, over de næste par uger vil jeg køre et par lækre giveaways, og du er velkommen til at deltage :-)

    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er ret lækre, så vil da anbefale dem til dig ;-)

      Lyder godt, skal nok holde øje med din blog :-)

      - Knus

      Slet