11.7.13

BIRTHDAYS, SUMMERHOUSE AND HAPPY DAYS

"I don't know what my future holds, but I'm hoping you're in it."




Åh har bare haft de bedste dage, her de sidste par dage. Onsdag var den bedste dag nogensinde, men den må I høre mere om på et andet tidspunkt, for idag vil jeg blot fortælle om igår og de fremtidige dage. Igår havde min far fødselsdag, og den fejrede vi både om morgenen med lækker morgenmad, og om aftenen med restaurant-besøg på en lækker tyrkisk restaurant. Lige nu sidder jeg i bilen på vej op til Sophias sommerhus. Sammen med hende, skal jeg der bruge de næste par dage, og jeg glæder mig utrolig meget! Vi skal bare bade og hygge, og nyde hinandens selskab i de varme sommerdage. Men på grund af de næste dage uden net, bliver det også lidt svært for mig at blogge. Jeg har derfor forberedt lidt indlæg til jer, som jeg meget håber at jeg kan få ud! Og ellers er jeg hjemme igen søndag aften, hvor der så vil blive blogget.

Hvordan nyder I jeres sommer?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar