8.7.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 22

"Each bag comes with a unique quote."


FAVORITE BAGS
Christina bag (Markberg) - 1.699,- // Fjällräven Kankan Backpack - 485,- // Mulberry The Bayswater textured-leather bag - 7.760 //Acne Black Leather Small Zip Coin Pouch - 695,- // Monki Almira bag - 60,-
Day 22: Dine 5 yndlingstasker

Skulle jeg vise jer mine egne tasker, og der i blandt mine fem yndlings, ville det blive en masse og net, en taske fra et loppemarked i Portugal og så min skoletasker - for ærligt talt går jeg ikke rundt med de vildeste tasker over skulderen. Så derfor er collagen ovenover, mine fem yndlingstasker som jeg med glæde ville eje.

1. Christina Bag (Markberg) - Den super flotte taske som bloggeren Christina har designet til mærket Markberg, syntes jeg simpelthen er så fin. Dens mange lynlåse over alt, og dens rå design fanger mig virkelig, og jeg ville bestemt ikke have noget imod at være den heldige ejermand af den taske.

2. Fjällräven Backpack - En Fjällräven rygsæk syntes jeg simpelthen er så fed, og jeg ville med glæde bære den i skole og andre steder. Der kan jo være en hulens masse ubrugelige ting i den, og den er perfekt til både skoletaske og andet.

3. Mulberry The Bayswater textured-leather bag - Jeg elsker, elsker, elser Mulberrys super feminine tasker. Men selvom tasken ovenover er brun, må jeg nok indrømme at den nok mest er mig i sort. Selvom jeg nok aldrig skal regne med at den bliver min, håber jeg stadig af mit hjertes fulde kraft at jeg en dag kan skrige ud over hele København at jeg har fået den flotte Mulberry taske. 

4. Acne Black Leather Small Zip Coin Pouch - Selvom det ikke ligefrem er en taske, blev jeg simpelthen nødt til at have denne super flotte pung fra Acne med. Jeg synets den er så fin, så fin og så er den jo perfekt til de vigtigste ting, som mønter, sedler og dankort når man fx. skal ud og shoppe.

5. Monki Almira bag - Som mange andre er jeg hoppet med på trenden med et net over skulderen, når man skal nogen steder. Jeg syntes både det er smart og praktisk, og så findes der bare så mange forskellige slags sjove net. Især Monki syntes jeg har nogle super fede net, med både søde og finurlige tryk på.

Hvilken taske er jeres yndlings?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar