9.7.13

JUNE FAVORITES

"And since all this loveliness can not be Heaven, I know in my heart it is June."



Selvom vi allerede har rundet den 9 juli, tænker jeg at det endnu ikke er for sent at vise jer mine juni-favoritter.

Af alle favoritterne ovenover, må mine blå Adidas-sneaks, og de hvide ankelsokker helt klart stå øverst. Jeg har simpelthen været helt forelsket på ny, i mine adidas, og haft dem på til næsten alle slags lejligheder. Der er altså bare et eller andet med mig og navy-blå. Men ingen sneakers uden sokker, og derfor kan der slet ikke være tale om en garderobe uden mine ankelsokker - en perfekt sok, som både skjules i skoen og stadig er rar at have på. Ud over det, er både mine hvide short, skjorten og min bikini (viser dog kun lige overdelen) blevet godt brugt i juni, for lidt varme solskindsdage har der da været. Af mine accessories, er mine to ringe fra henholdsvis Jane Kønig og Moss Copenhagen, to ringe som har siddet trofast på fingrene gennem juni måned. Dertil passer min lyserøde/røde/koral-farvede neglelak fra Chanel jo super godt, og med en sød duft af citron fra min EOS læbepomade, er alle outfits reddet - altså er alle ting hotte juni-favoritter.

Hvad har været jeres juni-favoritter?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar