8.7.13

A DAY WITH TRAINING

"If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse."


Så blev det mandag, og en ny uge i sommerferien er atter startet. For mit vedkommende står denne dag i sportens tegn, hvilket blot er skønt. Min morgen startede foren fjerneren, dog ikke for at glo tv, men for at træne lidt på min søsters Wii. En Wii er måske ikke det første man overveje at bruge til at træne med, men det er faktisk utrolig effektivt. Jeg selv, bruger Wii-sport og Wii-dance når jeg træner foran den. På Wii-sport står den først på boksetræning, derefter tennis og nogen gange ryger en bowlingkamp også med - alt sammen utrolig godt for ens arme. Efter en times Wii-sport, plejer jeg at sætte Wii-dance på, som også er godt til at få pusten op. Det er klart at det ikke giver noget som helst, hvis ikke man selv gør noget for det. Så selvom den kun registrere mine ene hånd, så giver jeg den gas og bruger alle kroppens led og muskler, og kan efter en times dans slappe af. Men ud over et par timer foran Wii'en i morges, skal jeg senere i fitness for første gang, sammen med Emilie. Det bliver sjovt at prøve, men tør slet ikke tænke på min aktion på et løbebånd - det kan da kun gå galt, haha.

Hvordan træner I bedst?

Knus Nikoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar