10.6.13

NYNNES 15 ÅRS FØDSELSDAG

"A sweetheart like you is the frosting on the birthday cake of life."


De skønne piger fra klassen; Therese, Niko og nederst fødselaren Nynne (og mig yderst til venstre)

Lækkert gavebord!

Søde piger; Alberte og Nynne

Smukke piger, Camilla og Helena fra klassen

Så spiller vi kongespil

Endnu mere kongespilleri.

Helena og Nynne

Det smukke fødselsdagsbarn!

Jeg var i lørdags til min søde veninde (og klassekammerart) Nynne's 15 års fødselsdag. Det var en vildt hyggelig dag i det fri. Der blev både sunget, spillet, og leget, og når sådan noget sker i en kolonihaveforening som der hvor vi var i lørdags, så kan det jo ikke blive bedre. Ud over en masse jeg ikke kender, var 6 andre fra min klasse også inviteret, og det var mega fedt at være sammen på en anden måde end vi ellers er. Alt i alt en super fed dag, med alt hvad der hører til en 15 års fødselsdag.

Har I været til nogle 15 års fødselsdage eller konfirmationer i år?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar