10.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 2

"Dear self, today you will shine."


Day 2: 10 ting omkring dig.

1. Jeg har en drøm om at bosætte mig i London efter gymnasiet, for at studere, og derefter tage tilbage til Danmark igen.
2. Jeg er über tilhænger af reallity-programmer, hehe.
3. Min øjenfarve skifter mellem grøn, grå og blå.
3. Jeg hører musik 24/7.
5. Jeg har over 700 billeder på min instagram - det er altså min absolutte yndlingsapp.
6. Jeg elsker at læse forskellige blogs, og især mindre kendte blogs er hyggelige.
7. Jeg er utrolig glad for mad, og syntes at det er vildt sjovt at kokkerere i et køkken.
8. Igennem min 9 års lange skolegang, har jeg indtil videre kun prøvet at komme for sent én gang.
9. Når jeg har en dårlig dag hører jeg næsten altid Stevie Wonder's sang 'Isn't she lovely.'
10. Jeg er den ældste pige i hele min familie.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar