9.6.13

INSTAGRAMO

"A photograph that has not been shared or at least printed is almost an unexistent photograph, is almost an untaken picture."

I kan finde mig på instagram under navnet niko1d

Følte for en instagram-opdatering idag, så her har I de seneste billeder fra insta.
Billederne er fra den seneste tid, hvor jeg har: spist lækre sandwich, købt mig et par flotte stiletter, solet i haven, skudt lidt outfitbilleder, spist alt for lækker kage, hygget med søde Emilie, taget endnu et outfitbilled, drukket varm kakao på en regnvejrsdag, flashed mine brune (not) ben og taget lidt ego-billeder (det skal der jo også være plads til, haha).

I morgen starter endnu en uge, og for mit vedkommende kommer den til at stå på frisør (måske), skolehjemsamtale, lillesøsterpasning, træning, arbejde og et sjovt kristendomprojekt i skolen.

Kan jeg finde jer på instagram?
Er I klar til endnu en hel skoleuge?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar