14.6.13

NIKE AIR MAX 1 VINTAGE

"Nikes on my feet keep my cypher complete."


Så fandt jeg da bare lige verdens lækreste sko! Jo du har gættet rigtigt, det er skoende ovenover som der er tale om. Jeg er normalt overhovedet ikke typen, der går i sko som disse Nike Air Max, da de slet ikke er min stil. Jeg syntes på en måde at de er lidt for 'swag'-agtige til mig, og at måden de er bygget op på (hvis man kan sige det sådan) godt kan virke lidt stort og klodset. Men på den anden side, syntes jeg også at nogle af denne slags sko kan være super fine, og især i en farve som denne rammer de plet i mit hjerte. Jeg overvejer kraftigt om farven overhovedet vil holde til tøjet i mit klædeskab, da lyserød normalt ikke helt er min farve, men jeg kan bare ikke stå for dem - de søde sko skal helt klart bestilles hjem så snart jeg kan!

Hvad syntes I om dem? Hvordan er jeres forhold til Nike Air Max-sko?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar