13.6.13

FESTIVAL INSPIRATION 2013

"Summer is filled with breaking rules and standing apart ignoring your head and following your heart."

FESTIVAL INSPIRATION 2013
1. Gummistøvler - Hunter // 2. Shorts - Desire Clothing // 3. Hårbånd - Jack Wills // 4. Sandaler - BC // 5. Kjole - Free People // 6. Jakke - Les Pommettes //   7. Solbriller - Ray-Ban // 8. Støvler - Rag & Bone // 9. Jakke - Vancl Women // 10. Cap - Upfront

Som sommeren lige så stille træder ind, begynder alle festivalerne også! Jeg har ovenover lavet en lille inspirations-collage med items, som jeg ikke ville have noget imod at vade rundt i på en festival.
Jeg har aldrig selv været på en festival, i hvert fald ikke en af de større af slagsen. Men jeg regner da med at Roskilde Festival venter på mig om et par år - det bliver lækkert! På collagen ovenover er jeg især vild med armyjakken, solbrillerne, sandalerne og de søde hårdbånd. Syntes dog også at kjolen er ret så fin, og at shortsene ville være for fede at vade rundt i, en sommerdag på en festival.

Lige nu nyder jeg sommeren, med vandmelon og en gammel klassiker af en sang, nemlig 'Den jeg elsker, elsker jeg', sunget af Thomas Helmig og Søs Fenger - nogle gange skal man i gemmerne, for at finde de gode gamle numre.

Skal I en tur på nogle af landets festivaler i år?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar