15.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 6

"Everyone isn't going to like your hair. That's their problem, not yours."


Day 6: En ting du aldrig kommer til at gøre.

En ting jeg aldrig nogensinde kommer til at gøre, er at klippe alt mit (nogenlunde) lange hår af. Jeg har altid haft langt hår, og ville simpelthen ikke kunne forestille mig mig selv med kort hår. Det kan se super flot ud til nogen, men jeg tror desværre bare ikke at jeg er en af dem. En del af mig er jo bare mit lange blonde hår (det ser mørkere ud på billedet end det egentlig er), og det skal altså bare ikke af - det er min største skræk.

Så blev det endelig weekend - yay! Dog bliver det ikke en helt stille og rolig weekend for mig, da den faktisk bare står på arbejde hele weekenden, og så en del lektie-læsning.. Men skidt pyt, så kommer der jo flere penge i lommen ;-)

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar