16.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 7

"Good food ends with good talk."


Day 7: Din yndlingmad

Selvom jeg finder dagens challenge ret irrelevant for bloggen, har jeg alligevel valgt at lave indlæget, da det jo hedder 30 days blog challenge. Min yndlingsmad/ret er egentlig lasagne, men da jeg ikke lige havde et billed af det, blev det i stedet for en af mine yndlingskager/tærter/desserter. Jeg er nemlig helt vild med rabarbertærte, som på billedet ovenover. Det søde blandet med det syrlige giver bare den bedste smagsoplevelse, og det er virkelig noget jeg altid kan spise. Faktisk var jeg så heldig igår, at der ventede en dejlig rabarbertærte i køkkenet, som min far havde lavet, da jeg kom hjem fra arbejde - mums!

Så er weekenden slut var, er det skidt eller fedt? Jeg syntes bestemt at det er skidt, men jeg glæder mig samtidig også lidt til at komme i skole. Har haft en hård weekend med arbejde og lektier (i lange baner), og når ugen starter i morgen, lægger jeg ud med at tage en tur til frisøren og få klippet lokkerne - det bliver lækkert!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar