16.6.13

BEACH, BIKINI, BABE

"This summer nothing is going to hold me back."


Varme betyder sol, sol betyder sommer, sommer betyder nedkøling, nedkøling betyder vand, vand betyder strand og strand betyder bikini. Man kan vist roligt sige at sommeren er nået til Danmark, og metrologerne lover jo ligefrem en varm sommer i år - så bliver man da bare glad! Jeg er ikke selv den største bikinipige, men i år måtte jeg altså finde mig en flot en som jeg kan tage med til Italien. For længe længe siden viste jeg jer jo faktisk også den som jeg har endt op med at købe. Men jeg ved at mange stadig er på bikinijagt, og derfor besluttede jeg mig for at lave en lille collage med super flotte bikinier fra ASOS. Jeg er faktisk ret vild med dem alle, men især nr. 2 på række to, og de tre på nederste række syntes jeg er super søde.

Har I fundet jeres bikini for i år?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar