24.6.13

A FEW PICS FROM MY WEEKEND

"Ahh.. the weekend. Time to relax and unwind."












En masse billeder (og dog kun få ud af alle dem jeg fik taget) fra min dejlige weekend. Jeg beklager at det har stået lidt stille her på bloggen, de sidste par dage, men jeg har simpelthen ikke kunne finde tiden til at få blogget. Som nogen har lagt mærke til så har jeg også haft en lille pause fra min 30 days blog challenge, men er nu kommet stærkt igen.

Min weekend har være skøn som altid. Fredag blev brugt sammen med lillesøster og mor, en rigtig tøse-aften. Lørdag tog jeg jeg til noget familie hvor vi grillede, var en tur på stranden og hvor der ellers bare blev hygget i haven. Søndag stod den først på brunch og bowling med klassen, derefter en tur på kastellet med søde Sophia (indlæg og billeder følger), og om aftenen en tur i fælledparken igen med klassen, for at fejre Sankt Hans. Alt i alt en super duper weekend.

Hvordan har jeres weekend været?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar