24.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 14

"Fear. It's just a feeling & you can get over it."

Jeg beklager det total ringe billed, men det er meget gammelt..

Day 14; Noget du er bange for

En hund er et menneskes bedste ven. Sådan siger mange om det søde dyr, med den bløde pels. Jeg syntes simpelthen at hunde er noget af det sødeste, og alligevel er jeg dødsens bange for de små vovser. Siden jeg var helt helt lille, har hunde skræmt livet af mig, og da jeg var mindre kunne jeg gå helt i panik bare jeg så en hund på den anden side af gaden. Nu er jeg dog blevet ældre, og kan meget bedre være sammen med de små søde nogen. For efter jeg i en periode gik til noget 'hunde-terapi', er jeg blevet meget mere rolig omkring hunde, og kan sagtens være i rum med dem når jeg dog først har lært dem at kende, hehe. Men selvom jeg har lært nogle tekniker til at kunne være i rum med dem, så er det stadig et dyr jeg er bange for, selvom det i manges øjne ikke kan give nogen mening..

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar