25.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 15

"It takes hands to build a house, but only hearts can build a home."






Dag 15: Dit værelse

Mit værelse er kun et midlertidigt værelse, da jeg i sommerferien skal igang med en større ændring af mit værelse. Så da mit værelse lige nu er meget upersonligt og kedeligt, få I altså ikke de mest spektakulære eller for den sags skyld flotte billeder af det. Men derimod glæder jeg mig meget til at vise jer det færdige resultat, når det efter sommerferien gerne skulle være blevet meget mere lyst, stilet og ikke mindst personligt - det bliver så skønt!

Knus Nikoline 

4 kommentarer:

  1. Hej! Skøn blog du har! - kunne du tænke dig at følges?

    beautymorebeauty.blogspot.dk
    Knus Signe :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - ja meget gerne, følger faktisk allerede din blog :-)
      - Knus

      Slet
    2. ih, tak! hehe. jeg følger også dig nu <3 vil du også følges via bloglovin? :-)

      Slet
    3. Det er mig der takker <3 Ja det vil jeg meget gerne, jeg finder dig på bloglovin med det samme :-)

      Slet