22.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 13

5 WISHES
Iphone 4S // Armbånd fra Line & Jo // Nike Lunarglide løbesko // Fjällräven rygsæk // Nike shorts

Dag 13; 5 ting du ønsker dig

De fem ovenstående ting står, ud over nye møbler til mit værelse, aller øverst på min ønskeliste. Men især Nike Lunarglide løbeskoende regner jeg med snart at få købt, så jeg har gode sko at gå i når vi skal til Italien. Fjällräven rygsækken syntes jeg er super fed, og den orange farve er lige mig. De grå Nike shorts ville jeg med glæde dyrke sport i, eller rende rundt i til sommer, når stængerne er blevet brune. Det sølv armbånd som er fra Line & Jo, syntes jeg er super fint. Det er afslappet til et hverdagsbrug, men stadigvæk også fint til en kjole og en fest. Til sidst er der jo en skøn iphone 4s, hvem vil ikke gerne eje sådan en? Jeg vil i hvert fald gerne, og håber da også at sådan en snart kan blive min.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar