21.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 10, 11, 12

"I feel good today"

Random billed af mig.

Min gode, men ødelagte, mobil.

Et billed af min knap så flotte håndskrift (jeg kunne have gjort det bedre, hehe)

Day 10: Et billed af dig selv taget idag.
Day 11: Et billed af din håndskrift
Day 12: Et billed af din mobil

Jeg har valgt at lægge dag 10, 11 og 12 af min 30 days blog challenge sammen, da jeg syntes at alle tre challenge var ret irrelevante for bloggen her, og egentlig lidt for skøre ;-) Ovenover er som sagt et billed af mig selv - sådan ser jeg altså ud når jeg keder mig, og derfor tager random billeder af mig selv, haha. Ud over det, er et billed af min mobil. Som en af de eneste i min klasse ejer jeg ikke en iphone, men derimod en Sony Ericsson xperia ray, som jeg er ganske glad for. Den kan næsten det samme som en iphone, altså tage de samme apps, og så er kameraet HD hvilket gør den endnu bedre (dog er mit gået i stykker). Og for en klodsmajor som mig, er det (heldigvis) en mobil der kan holde til lidt af hvert, i forhold til en iphone, haha.

Idag er det fredag, hvilket betyder weekend! - yaaaay! Jeg skal hyggehygge med mor og lillesøs idag, tror det bliver film og tøsesnak, og  i morgen står den på grillaften hos noget familie og ellers bare afslapning. Søndag hedder det brunch og bowling med klasse og derefter Sankt Hans med vennerne i fælledparken, det skal nok blive hyggeligt.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar