19.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 9

"I love jewelry rings, earrings, bracelets, necklaces, you name it."





Day 9: Dine smykker

Jeg er en pige med ret så mange smykker, og det ville tage mig en krig at komme igennem alle mine former for smykker, så derfor har jeg valgt mine yndlings ud. På det øverste billed ses min sølvring fra NORR og min guldring fra Moss Copenhagen. Jeg elsker dem begge to, og syntes faktisk også at de kan være ret pæne sammen. På billed to ses mine 7 yndlingspar af øreringe. Stjerneøreringene er fra Jane Kønig, de små sorte er fra NORR, dem med guldblomster er fra Einstein og resten er fra forskellige steder som jeg desværre er lidt usikker på hvad hedder. På nederste billed ses så mine to andre yndlingsringe, nemlig mine dejlige nogen fra Jane Kønig. Jeg syntes de er så fine på hver deres måde, og så passer de bare til alt.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar