25.5.13

WEEKEND = CHILLING IN THE SUN

"I don't know about you, but I am ready for the... WEEKEND!"


Så blev det endelig weekend - yay! Af en eller anden grund syntes jeg at denne uge er gået helt utroligt stærkt, men jeg ved ikke om det bare er mig der føler det? Igår var jeg en tur på strøget med søde Emilie, og fik købt de lækreste ting med hjem. Havde med vilje skrevet ned hjemmefra, hvad jeg skulle købe, så intet unødvendigt kom med hjem. Og faktisk holdt den huskeseddel ret godt stik, da jeg kun kom hjem med brugbare og også basic ting. Regner med at smide enten en haul-video op omkring det, eller bare lidt billeder af mit nye kluns, inden længe. I dag står den på total afslapning og hygge med familien. Skal både fejre at min storebror har fået egen lejlighed, og at min mor og far har bryllupsdag nr. mange år! Imorgen tager vi til nogle venner og spiser frokost, og så skal lidt lektier nok også laves hen ad dagen. Skal nemlig både læse op til geografi- og biologi-test i næste uge, samt forberede mig på en ny matematik-aflevering som vil havne i min lektiebunke i næste uge...

Skal I lave noget fedt her i weekenden?

Knus Nikoline

3 kommentarer:

  1. Min uge er også gået rimeligt stærkt med fridage, tivoli og strøgture (Jeg var faktisk også på strøget i fredags, dog helt mutters alene...) Min weekend er blevet brugt på lektier, små projekter og så en hel del afslapning :)

    Har du lyst til at følges over Bloglovin'?

    Kamma
    Moon-and-me.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder da som en rigtig hyggelig uge, og en dejlig weekend - det er lige før at jeg tror at jeg så dig i Monkie på strøget, i fredags :-)

      Ja da, finder dig på bloglovin med det samme!<3

      - Knus Nikoline

      Slet
    2. Skønt, jeg følger også dig nu :)

      Slet