24.5.13

NIKE LOVES

NIKE LOVES

NIKE LOVES by niko1d featuring lightweight shoes

Har haft den vildeste trang til NIKE-ting her på det sidste. Efter at have læst om de verse sko og tøj fra NIKE, på en anden blog, har jeg ikke lavet andet end at tjekke forskellige hjemmesider ud, med alt fra det skønne mærke med det lille flueben. Jeg er på collagen ovenover (giv den et klik for at se hvor tingene er fra) kommet frem til de ting fra NIKE, som jeg helst vil ligge i min garderobe inden længe. Især de sorte NIKE-løbesko er et musthave fra min side af, men også de lyserøde træningsbukser, de lyserøde/røde sneakers og sports-BH'en er noget jeg med glæde vil eje - jeg kan vist godt tillade mig at sige, at jeg er gået i det lyserøde hjørne med hensyn til sportstøj  fra NIKE.

Hvad syntes I om NIKE - hot or not?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar